چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد علی رکنی

حوزه/ طلبه رمان نویس و خالق رمان "سنگی که نیفتاد" چند کتاب خواندنی و نیز چند فیلم تماشایی برای نوروز کرونایی پیشنهاد کرد.

محمد علی رکنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با بیان این که نباید به هیچ وجه فرصت مطالعه در این روزهای در خانه ماندن را از دست داد، اظهار داشت: از جمله کتاب های حقیقتاً خواندنی و ارزشمند، کتاب " روح مجرد" نوشته آیت الله حسینی تهرانی است که در واقع یادنامه ای درباره عارف مطرح، مرحوم سید هاشم موسوی حداد است که انتشارات علامه طباطبایی(ره) آن را به زیور طبع آراسته است.

وی افزود: کتاب پیشنهادی دیگرم، " دختر جمعه ها" است که در واقع مجموعه داستان های کوتاه جمعی از نویسندگان می باشد که به همت کتابستان معرفت منتشر شده است.

این نویسنده حوزوی ادامه داد: رمان " به نام یونس" نوشته حجت الاسلام علی آرمین، "زوربای یونانی" نوشته نیکوس کازانتزاکیس، نویسنده یونانی و نیز "مرشد و مارگاریتا" رمان معروف میخائیل بولگاکف از دیگر کتاب های پیشنهادی بنده برای این روزها و شب هاست.

وی همچنین در بخش فیلم های سینمایی نیز به سه اثر "جوکر" به کارگردانی تاد فلیپس، "انگل" به کارگردانی بونگ- جون هیو از کشور کره جنوبی و نیز فیلم سینمایی "سرخپوست" به کارگردانی نیما جاویدی از کارگردانان جوان و خوش آتیه سینمای کشورمان اشاره کرد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha