جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 893146
۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
ماموستا اقبال بهمنی

حوزه/ مدیر مرکز اسلامی شهرستان سنندج گفت: از تلاش های سپاه پاسداران برای ساخت بیمارستان صحرایی در شهرستان سقز تقدیر و تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا اقبال بهمنی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کادر پزشکی و درمانی شهر سنندج، اظهار داشت: این روزها برای همه مردم به ویژه شما دلسوزان سلامت جامعه، حیاتی و تاریخی است.

مدیر مرکز اسلامی شهرستان سنندج ادامه داد: تلاش ها و ایثارگری‌های این روزهای سرنوشت ساز کادر پزشکی کشور در تاریخ این سرزمین برای همیشه ماندگار خواهد شد، مردم نیز وظیفه دارند توصیه های شما را به دقت انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید شرایط موجود را به خوبی درک کنند، بیان کرد: متاسفانه برخی از افراد هنوز به خطر این اپیدمی بزرگ پی نبرده اند و این خود مسأله و مشکلی بزرگ برای مقابله با بیماری است.

ماموستا بهمنی تأکید کرد: از مدیران ارشد استان درخواست داریم که نیازهای بخش درمان را مرتفع نمایند تا در بحث مبارزه با کرونا در کردستان با مشکلی روبرو نشویم.

وی با اشاره به وضعیت نامساعد کرونا در شهرستان سقز، بیان داشت: در بین شهرستان های کردستان، سقز از وضعیت بسیار حساسی در بحث کرونا برخوردار است و متاسفانه تعدادی از شهروندان نیز بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

مدیر مرکز اسلامی شهرستان سنندج گفت:  از تلاش های سپاه پاسداران برای ساخت بیمارستان صحرایی در شهرستان سقز تقدیر و تشکر می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha