چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز، ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شده اند که ۵۱ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز، ۱۶۶ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شده اند که ۵۱ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته ۵۴ نفر از بیماران بستری در بخش ها پس از  بهبودی نسبی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده اند.

دکتر قدیر خاطر نشان ساخت: تاکنون در استان قم ۶۳۷ هزار و ۲۱۹ نفر از همشهریان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند.

وی گفت: مراکز بیمارستانی و پایگاه های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه های بهداشتی و درمانی هستند و از مردم نیز انتظار است با رعایت مسائل بهداشتی و حضور در منازل، کادر بهداشت و درمان استان را همراهی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha