پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ آیت الله حسینی بوشهری، در تماس تلفنی با مدیر حوزه علمیه گیلان، از فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون استان در جبهه حفظ سلامت مردم قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از رشت، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور، در تماس تلفنی با حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری، مدیر حوزه علمیه گیلان، در جریان فعالیت های جهادی طلاب و روحانیون استان در جبهه حفظ سلامت مردم قرار گرفت.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور همچنین از زحمات و تلاش های مدیران، اساتید و بویژه طلاب فعال در عرصه مقابله با ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم تقدیر و تشکر کرد.

در این تماس تلفنی، حجت الاسلام محمدی، مسئول قرارگاه جهادی سلامت حوزه علمیه استان گیلان، نیز گزارشی از فعالیت های قرارگاه جهادی سلامت حوزه استان و طلاب و روحانیون ارائه داد.

گفتنی است، براساس اعلام مدیر حوزه علمیه گیلان، در حال حاضر ۲۰۰ طلبه جهادی در رشت و دیگر شهرهای استان که درگیر با ویروس کرونا هستند، در قرارگاه جهادی سلامت حوزه، مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی در امر تغسیل، کفن و ضدعفونی شهر، دادن روحیه و انگیزه به بیماران هستند.

از دیگر فعالیت های قرارگاه جهادی سلامت حوزه استان می توان به توزیع اقلام بهداشتی و معیتشی بین نیازمندان اشاره کرد و تاکنون ۵۰۰ بسته معیشتی بین مردم محروم توزیع شده است.

در این روزهای کرونایی که مدارس و دانشگاه ها تعطیل می باشند، در ۱۴ مدرسه علمیه گیلان، روزانه ۲۵۰ درس توسط اساتید ضبط و در کانال ایتا برای طلاب بارگذاری می شود و طلبه ها صوت ها را گوش داده و سپس تقریرات درس را می نویسند و برای استاد مربوطه ارسال می کنند.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha