سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
لاریجانی

حوزه/ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به درختی تناور تبدیل شده تا امنیت و اقتدار کشور در سایه آن تامین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پیامی، سالروز ولادت فرخنده امام حسین(ع) و روز پاسدار و همچنین خجسته زادروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و عموم ملت شریف ایران تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

سوم شعبان، فرخنده سالروز ولادت سرور آزادگان جهان و سالار شهیدان و روز پاسدار را به تمام رهروان آن حضرت، مجاهدان فی سبیل الله، همه پاسداران عزیز و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شجره طیبه‌ای که امام خمینی(ره) دوراندیشانه آن را غرس کرد، امروز به درختی تناور تبدیل شده تا امنیت و اقتدار کشور در سایه آن تامین شود.

سپاه از ابتدای انقلاب، ترورها علیه چهره ها و مردم انقلابی را مدیریت و خنثی کرد.‌ در جنگ هشت ساله، آب‌دیده شد، پس از جنگ در آبادانی کشور درخشید و سرانجام در جنگ نرم، تحریم های اقتصادی و جبهه مقاومت، راه را بر نفوذ و پیشروی دشمن بست. از این رو باید سپاه را تکیه گاه عزت و اقتدار ایران و ایرانی دانست و قدردان فداکاری ها و رشادت های این نهاد ارزشی و ارزشمند بود.

همچنین چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت عباس(ع) مظهر ایثار، ازخودگذشتگی و ولایتمداری است. آن حضرت در صلابت و فداکاری، سرلوحه جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که اسطوره های ایمان و ایستادگی هستند با داشتن الگوهایی همچون حضرت عباس(ع)، دعوت ولی‌خویش را لبیک گفتند و مقتدرانه در برابر دشمنان این مرز و بوم مقاومت نمودند. آنان با برخورداری از اعتقادی راسخ در دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلابی ایثار و مجاهدت کردند و از این‌ رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ثبات قدم آنان است. جانبازان در حقیقت شهیدان زنده‌ ای هستند که خداوند متعال به آنان فرصت داده است تا سالهایی از عمر خود را همراه با مجاهدت و آزمایشِ دشوار بگذرانند. امروز به یمن مجاهدت چنین انسان‌های پاک سیرت و غیرتمتدی است که پرچم استقلال و آزادی ایران اسلامی در اهتزاز است.

میلاد خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز را به تمامی ایثارگران به ویژه جانبازان معزز و خانواده‌های گرانقدرشان و همچنین ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و عزت و سربلندی ابدی نظام مقدس جمهوری اسلامی را که ثمره خون شهدا و دلاوری جانبازان و از خودگذشتگی ایثارگران است از پروردگار متعال مسألت دارم.

علی لاریجانی 

رئیس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha