پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مهدی پهلوانی

حوزه/مدیرکل بهزیستی استان قم بابیان این‌که قدردانی و تقدیر از زحمات جانبازان یک وظیفه‌ای دینی است، گفت: ایثار و فداکاری جانبازان در تاریخ انقلاب بی‌نظیر است.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز اظهار داشت: این روز عزیز یادآور ایثار و مجاهدت جانبازان سرافرازی است که در مسیر دفاع از امنیت و اقتدار کشور اندکی درنگ و کوتاهی نکردند.

وی ادامه داد: ایثار، گذشت ، فداکاری و جهاد درس‌هایی است که جانبازان دفاع مقدس به ما می‌دهند و باید با الگو قرار دادن آن‌ها در مسیر انقلاب و ارزش‌های آن‌ها حرکت کنیم.

پهلوانی بابیان این‌که 33نفر از کارکنان بهزیستی استان قم را جانبازان،آزادگان و خانواده شهدا تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: قدردانی از زحمات و رشادت‌های این دلیرمردان در این روز حداقل‌ترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم و به همین منظور با حضور در محل کار این عزیزان از زحمات و ایثار آن‌ها قدردانی شد.

وی بیان داشت: امروز نیز شاهد هستیم که در اثر شیوع بیماری کرونا بسیاری از هم‌وطنان به‌مانند روزهای دفاع مقدس هم در سنگر درمان و هم در سنگر جهاد و خدمت‌رسانی فعالیت می‌کنند که نشان‌دهنده عمق نوع‌دوستی و گذشت ملت بزرگ ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha