چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدیه تربت جام

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مهدیه(عج) تربت جام گفت: طلاب این مدرسه همگام با سایر مردم عزیز شهرستان فعالیت‌های بسزایی در سنگرهایی همچون تولید و توزیع ماسک ها و اقلام بهداشتی در سطح شهرستان انجام داده اند.

حجت الاسلام عبدالجواد ترابی فتح آبادی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه(عج) تربت جام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد گفت: با وجود تعطیلی مدارس در روزهای گذشته، طلاب مدرسه علمیه مهدیه(عج) تربت جام همگام با سایر مردم عزیز فعالیت‌های خود را در سنگرهایی همچون تولید و توزیع ماسک ها و اقلام بهداشتی در سطح شهرستان  ادامه داده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه(عج) تربت جام با تاکید بر اینکه از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور، مدرسه علمیه مهدیه(عج) تربت جام، حضور فعالی در عرصه مقابله با این بیماری داشته‌اند، گفت: طلاب و اساتید این حوزه، همگام با سایر نیروهای جهادی در این ایام مشغول فعالیت‌های تبلیغی و تولید و توزیع اقلام بهداشتی بوده و هستند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت های جهادی این مدرسه گفت: همچنین گروه جهادی خاتم الانبیاء مدرسه علمیه مهدیه(عج) تربت جام با همکاری اساتید و طلاب جهادی این حوزه، تحت نظارت و هدایت امام جمعه این شهرستان اقدام به تهیه و ساخت بیش از ۱۰ هزار ماسک دو لایه بهداشتی نموده اند.

حجت الاسلام ترابی فتح آبادی ادامه داد: این ماسک ها و اقلام بهداشتی در بسته بندی های ۵ عددی آماده سازی شده و پس از گذراندن مراحل استریل سازی در بیمارستان سجادیه این شهرستان، همراه با یک عدد صابون بهداشتی بزرگ در مناطق محروم شامل روستاها و نقاط محروم حاشیه شهر به صورت رایگان توزیع شده اند.

وی با بیان این که تهیه و ساخت برش و بسته بندی این لوازم به همت طلاب و مردم جهادگر شهرستان صورت پذیرفته است، از خدمات کادر پزشکی و درمان در این عرصه خطیر تقدیر وتصریح کرد: خواهش ما از همه مردم عزیز این است که با ماندن در منزل و همراهی با زحمت کشان عرصه درمان، به زنجیره اجتماعی انتقال و سرایت کرونا خاتمه دهند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha