جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 893300
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
جهاد خدمت رسانی گروه نرجسیون

حوزه/ با شیوع بیماری کرونا در کشور، فعالیت‌های جهادی طلاب خواهر تربت جام تعطیل نشده است و جهادگران با خدمت صادقانه خود در کنار مردم برای آرامش خاطر خانواده های نیازمند و همدلی با آنان حضور پررنگی دارند.

خانم پروانه، مسئول گروه جهادی نرجسیون قرارگاه شهید سلیمانی حوزه علمیه خراسان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با تشریح فعالیت‌های طلاب خواهر در ایام تعطیلات عید گفت: علی‌رغم تعطیلی حوزه‌های علمیه خواهران، فعالیت‌های جهادی طلاب خواهر شهرستان تربت جام تعطیل نشده است و این شهرستان پس از شیوع بیماری کرونا در کشور، در کنار مردم برای آرامش خاطر خانواده های نیازمند و همدلی با بانوان سرپرست خانوار خوش درخشیدند.

وی در ادامه پخش و عرضه مواد غذایی به ۴۰۰ خانواده نیازمند و سرپرست خانوار، ۲۰۰ بسته بهداشتی شوینده و ضدعفونی کننده برای ۲۰۰ خانواده در بخش بوژگان، سمیع آباد، موسی آباد و حاشیه شهر تربت جام، تحت پوشش قرار دادن  ۱۰ خانواده کم درامد سرپرست خانواده تا بهتر شدن اوضاع شغلی بانوان سرپرست به صورت ماهانه به همراه تهیه و پخش غذای گرم برای خانواده ها را از جمله فعالیت های شایان ذکر این گروه عنوان کرد.

مسئول گروه جهادی نرجسیون قرارگاه شهید سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه با بیان این که بانوان طلبه در این طرح نسبت به دوخت ۸۰۰۰ ماسک و توزیع بین نیازمندان اهتمام ویژه ای داشتند، بیان کرد: همچنین روند جذب واعزام ۵ نفر از مبلغات جهت غربالگری به مراکز بهداشت شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت جام نیز انجام شد.

خانم پروانه در ادامه پخش غذای گرم در مناطق حاشیه شهرستان، تهیه لوازم خانگی برای تعدادی از خانوارها و همچنین عرضه و ارائه بسته های موادغذایی بین خانوارها را از دیگر برنامه های صورت گرفته در این گروه عنوان کرد.  

مسئول این گروه جهادی با بیان این که از سوی دیگر در قراردادی با تعدادی از مغازه ها و نانوایی ها  به صورت ماهانه، ارائه نان و مواد غذایی رایگان برای ۵ خانواده که بانوان سرپرست خانوار بودند صورت پذیرفت، افزود: در اقدامی دیگر با سرکشی از خانواده های آسیب پذیر، به آنان کارت هدیه و دیگر موادغذایی و بهداشتی مورد نیازشان اهدا شد.

وی در ادامه پخش بسته های بهداشتی، مواد شوینده و ماسک را در مناطق صفر مرزی از جمله روستاهای ملک آباد، دوست آباد، قلعه خاکی، خلیلیه و محمود آباد علیا از دیگر فعالیت های این گروه دانست و عنوان کرد: فعالیت های این گروه جهادی در راستای تولید و عرضه ماسک و سایر اقلام بهداشتی مورد نیاز با قوت همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha