پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسن روحانی

حوزه/ رئیس جمهور در پیامی رحلت آیت‌الله سید جعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان مازندران، شاگردان و بیت شریف آن عالم پرهیزگار تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی رحلت آیت‌الله سیدجعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان مازندران، شاگردان و بیت شریف آن عالم پرهیزگار تسلیت گفت.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت حضرت آیت‌الله سید جعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

این مدرس و فقیه برجسته حوزه‌های علمیه، همزمان با نشر و ترویج معارف اسلامی و پرورش دانش آموختگان علوم دینی، سالها در سنگرهای مختلف از جمله نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران و با درایت و تجارب گران‌بها در شورای استفتائات مقام معظم رهبری خدمت‌گزاری کردند که بی‌شک خدمات این عالم ربانی در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

اینجانب مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان مازندران، شاگردان و بیت شریف آن عالم پرهیزگار تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha