پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دکتر قدیر

حوزه/ طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دهم فروردین ماه، ۱۳۲ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شده اند که ۵۴ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز دهم فروردین ماه، ۱۳۲ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شده اند که ۵۴ نفر از این تعداد در بخش های بیمارستان ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند همچنین در شبانه روز گذشته، ۳۰ نفر از بیماران بستری در بخش ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شده اند.

وی افزود: مراکز بیمارستانی و پایگاه های بهداشتی استان طبق برنامه و در راستای تکالیف محوله از سوی ستاد کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی قم آماده خدمت رسانی به بیماران و شهروندان در همه حوزه های بهداشتی و درمانی است.

دکتر قدیر گفت: بنابر اعلام وزارت بهداشت از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی،۲۹۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۳۸۳۰۹ مورد رسید.

وی گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۶۴۰ نفر رسید.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha