جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم از خبرگزاری حوزه

حوزه/مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌ها و تدفین متوفیان کرونایی، یک دلگرمی و سرمایه بزرگ اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رضا عزت زمانی در نشست مسئولان قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) با مدیر حوزه های علمیه، عنوان کرد: راهبری و هدایت جامعه وظیفه طلاب و روحانیت است و آن ها در بحران ها و حوادث نیز نقش مهم و حضوری اجتماعی نیز دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: در این روزها شاهد همدلی و همراهی طلاب در کنار مردم هستم و در این قرارگاه تعداد کثیری از طلاب و اساتید مشغول به خدمت هستند.

وی بیان کرد: حضور طلاب جهادگر در بیمارستان‌ها و تدفین متوفیان کرونایی، یک دلگرمی و سرمایه بزرگ اجتماعی است

حجت الاسلام والمسلمین عزت زمانی اظهار داشت: بیش از ۵۰۰ طلبه در بیمارستان‌های قم به بیماران خدمت رسانی می‌کنند و بالغ بر ۱۰۰ تن در بهشت معصومه(س) حضور دارند و در تغسیل و تدفین شرعی متوفیان مشارکت می‌کنند.

عضو هیات امنای قرارگاه مردمی کریمه اهل بیت(س) خاطرنشان کرد: یک موج معنوی در قرارگاه شکل گرفت و کارگروه سلامت معنوی تشکیل شد و طلاب در آن مشارکت دارند.

وی افزود: از میان این طلاب و اساتید، افرادی هستند که در گذشته در احیای مساجد در فعالیت‌های اجتماعی  نقش داشتند و امروز در این قرارگاه فعال‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ۳۱۳ مسجد در این مدت برای رفع مشکلات مومنین به کار گرفته شد و جریان انفاق و کمک به اقشار ضعیف شکل گرفته است.

وی بیان کرد: اساتید و طلاب زیادی در بخش های اقتصاوی و اجتماعی و فرهنگی و هیات اندیشه ورز این هیات فعالیت دارند و روحانیت، مجدانه در این اقدامات خیر حضور دارند و در بخش هایی که نیاز به پشتیبانی داریم از مدیریت حوزه های علمیه، مدد و کمک می‌طلبیم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha