جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه رزن

حوزه/ یکی از طلایه داران و فرماندهان انقلابی، حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده، امام‌جمعه رزن است که از روز اول شیوع ویروس کرونا جلوتر از همه جوانان و نیروهای شهر خود در این میدان با تمام توان حضور دارد و با وجود تعطیلی نماز جمعه و نمازهای جماعت منبر خود را در میدان عمل برپا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، در روزهایی که بسیاری از طلاب و بسیجیان در سنگر مقابله با ویروس کرونا حضور دارند و مشغول فعالیت های جهادی هستند، در بسیاری از شهرها ائمه جمعه و جماعت به عنوان فرمانده، پرچمدار حرکت جوانان شهر و منطقه خود هستند و و دوشا دوش نیروهای جهادی مشغول فعالیت و مبارزه با این ویروس منحوس هستند.

یکی از این فعالان جهادی، حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده، امام‌جمعه رزن است که از روز اول شیوع ویروس کرونا، جلوتر از همه جوانان و نیروهای شهر خود در این میدان با تمام توان حضور دارد و با وجود تعطیلی نماز جمعه و نمازهای جماعت منبر خود را در میدان عمل برپا کرده است.

حجت الاسلام مولازاده توانسته در این مدت با ایجاد هماهنگی بین مسئولان شهر و نیروهای جهادی، وحدتی مثال زدنی را برای از بین بردن این ویروس حاکم کند و در خط مقدم مقابله، از هیچ فعالیتی در این راه دریغ نکرده است.

اما فعالیت های امام جمعه رزن به ضدعفونی کردن شهر محدود نبوده و با حضور در بین کسبه بازار ضمن تقدیر از خدمات خیرخواهانه آنها در تامین نیازهای بهداشتی شهر، خواستار رعایت تمام موارد بهداشتی در محیط کار شد؛ همچنین حجت الاسلام مولازده، به همراه خیرین این شهر، با توزیع سبدهای غذایی به یاری خانواده‌های نیازمند در شهر و روستا شتافته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha