پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار

حوزه/ شما جانبازان عزیز در طول دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در صحنه مبارزه با دشمنان حضور یافتید و اعضاو جوارح خویش را فدا کردید و امروز در جبهه خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران در صف مقدم خدمت قرار دارید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند در دیدار جمعی از جانبازان بر اجر مضاعف خادمان ایثارگر تاکید کرد و خطاب به آنان گفت: شما جانبازان عزیز در طول دوران دفاع مقدس ایثارگرانه در صحنه مبارزه با دشمنان حضور یافتید و اعضاو جوارح خویش را فدا کردید و امروز در جبهه خدمت به خاندان معظم شهدا و ایثارگران در صف مقدم خدمت قرار دارید.

وی اضافه کرد: این خدمت ها اگر چه رسالتی سنگین است، اما با اجر عظیم همراه بوده و موجب رضایت حضرت حق و خشنودی شهدا  رادر پی دارد.

حجت الاسلام حسن هنرمند ادامه داد: تکریم خانواده معظم شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به فرمایش مقام معظم رهبری کمتر از شهادت نیست و شما در این مسیر قرار گرفتید.

همچنین مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران با ارسال پیام به کلیه جانبازان استان قم روز جانباز و میلاد بزرگ جانباز کربلا ، اسوه ایثار و ولایت مداری را به جانبازان استان تبریک گفت.

خاطر نشان می شود: حجت الاسلام حسن هنرمند همچنین در با حضور در برنامه زنده "عید آمد " سیمای نور یاد و خاطره دلاورمردی جانبازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی  داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha