جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
توزیع البسه میان نیازمندان

حوزه/ مدیر مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) کارزین از توزیع البسه و بسته غذایی بین خانواده های نیازمند شهر کارزین خبر داد.

حجت الاسلام مهدی جهانگیری در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) کارزین، اظهار داشت: به مناسبت عید نوروز ۱۵ میلیون ریال البسه بچه گانه، مردانه و زنانه خریداری شد و بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

وی در ادامه با اشاره به قربانی ۲ راس گوسفند در بین خانواده های مناطق محروم شهر کارزین، اضافه کرد: با همفکری هیأت امنای مرکز نیکوکاری  کریمه اهل بیت(ع) کارزین تصمیم گرفته شد برای دفع بلا و رهایی از بیماری کرونا ۲ راس گوسفند خریداری شده و بعد از قربانی بین افراد توزیع شود که این مهم با همکاری خیرین شهر در ابتدای سال جدید به انجام رسید.

مدیر مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) کارزین با اشاره به توزیع بسته غذایی نوروزی بین نیازمندان شهر، تصریح کرد: به مناسب آغاز سال جدید تعداد ۱۷۰ بسته غذایی به ارزش ۱۷ میلیون تومان تهیه شد که در ایام تعطیلات نوروزی سال جدید بین نیازمندان شهر توزیع شد.

حجت الاسلام جهانگیری در پایان خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری کریمه اهل بیت(ع) آمادگی دارد کمک های خیرین  محترم را به صورت نقدی و غیر نقدی در اسرع وقت به دست نیازمندان برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha