پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین در پیامی از تمام تلاشگران عرصه مقابله با ویروس کرونا به ویژه برادران و خواهران زحمت کش در آرامستان ها قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی در پیامی به نمایندگی از سوی فضلا، روحانیون و طلاب استان، از تمام تلاشگران عرصه مقابله با ویروس کرونا به ویژه برادران و خواهران زحمت کش در آرامستان ها صمیمانه قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ [فصلت،30]

 بر آنان که گفتند: پروردگار ما اللّه است و پایداری ورزیدند، فرشتگان فرود می‌آیند که مترسید و غمگین مباشید، شما را به بهشتی که به شما وعده داده شده بشارت است.

بیش از یک ماه است که کشور عزیزمان با بیماری ناشی از ویروس منحوس کرونا درگیر شده همه امورات اعم از مدیریت و حاکمیت جامعه، کسب و کار و سبک زندگی مردم را متاثر از خود ساخته است. در این میان بیشترین زحمت مقابله با  بیماری یادشده بر دوش کادر بهداشت و درمان در سرتاسر کشور بوده است و این عزیزان شایسته توجه ویژه و تجلیل و تکریمند، لکن از حق نگذریم گروه های بیشمار دیگری نیز هستند که در امر مقابله با پدیده نامبارک کرونا تلاش کرده و می کنند، از جمله این گروه ها عزیزان فعال در آرامستان ها هستند.

اینجانب بر خود لازم میدانم به نمایندگی از سوی فضلا، روحانیون و طلاب عزیز حوزه علمیه از تمام تلاشگران در عرصه مقابله با ویروس کرونا به ویژه برادران و خواهران زحمت کش در آرامستان ها صمیمانه قدردانی و تشکر نمایم. عزیزانی که با ایثار و فداکاری خود مسئولیت تجهیز، تغسیل و تدفین هموطنان فوت شده بر اثر بیماری یادشده را برعهده داشته با تلاش خود ضمن انجام فریضه الهی و تکریم هموطنان فوت شده و مسلمان خود، موجب آرامش و تسلی خاطر بازماندگان داغدیده آنان شده و می شوند.  

در پایان اجر بی حساب الهی و عمر باعزت توام با سلامتی و شادکامی آنان و خانواده محترمشان را از پروردگار مهربان مسألت می نمایم.  

محمد تقی سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه قزوین

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha