پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از کارگاه تولیدی ماسک و لباس بهداشتی جهادگران فاطمی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در کنار مشکلاتی که شیوع کرونا در کشور برای مردم ایجاد کرده، رویش همدلی، همکاری و تلاش همه جانبه جوانان و اقشار مختلف برای مقابله با این ویروس در زمینه‌های تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر از زیبایی‌های این ایام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز با حضور در کارگاه تولیدی «جهادگران فاطمی» که اقدام به تولید ماسک و روپوش‌های بهداشتی برای توزیع در بیمارستان‌ها و مناطق کمتربرخوردار می‌کنند، از تلاش‌های شبانه روزی این مجموعه قدردانی کرد.

در جریان این بازدید، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی ضمن قدردانی از اقدام «جهادگران فاطمی»، گفت: کسانی که برای رضای خداوند متعال و به صورت جهادی وارد میدان شده و برای مقابله با ویروس کرونا تلاش می‌کنند و کمک حال کادر بهداشتی و درمانی هستند عملشان بسیار با ارزش می‌باشد که همه مردم قدردان این تلاش‌ها بوده و یقینا مورد توجه خداوند متعال خواهد بود.

وی افزود: در کنار مشکلاتی که شیوع این ویروس در کشور ما برای مردم ایجاد کرده است، رویش همدلی، همکاری و تلاش همه جانبه جوانان و اقشار مختلف برای مقابله با این ویروس در زمینه‌های تولید ماسک و ضدعفونی کردن معابر از زیبایی‌های این ایام است.

امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: ایجاد چنین کارگاه‌هایی برای مقابله با ویروس کرونا و تهیه اقلام بهداشتی و ماسک برای نیازمندان که با حضور پرشور جوانان همراه است، جلوه‌ای از همدلی و همیاری مردم در کشور است.

وی در پایان این بازدید، ضمن پیگیری مشکلات و کمبودها در این کارگاه تولیدی همکاری تمامی نهادها و تقویت نیروهای خودجوش و جهادگر را یکی از اولویت‌های اصلی مسئولین برشمرد و بیان داشت: تقویت نیروهای خودجوش و مردمی می‌تواند بسیاری از کمبودها را جبران کند و ان شاءالله با همکاری و همدلی بیشتر بتوانیم شرایط را پشت سر گذاشته و با فضل الهی شاهد ریشه کن شدن این بیماری در کشور باشیم.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha