شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جهادگران مدرسه امام باقر

حوزه/ جمعی از مبلغان و جهادگران مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا در قالب قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به ارائه خدمت اجتماعی می پردازند.

حجت الاسلام خانعلی ابراهیمی، مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) مشهد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، گفت: جمعی از مبلغان و جهادگران مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا، در قالب قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به ارائه خدمت اجتماعی بر اساس تأکید مدیر این حوزه مبارکه می پردازند.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) مشهد با اشاره به بخش هایی از فعالیت های این گروه جهادی، عنوان کرد: طلاب سطح یک و دو مدرسه به همراه مسئولان و دست اندرکاران، در فرصت پیش آمده به ضدعفونی معابر، مغازه ها، عابربانک ها، ایستگاه های اتوبوس و فضاهای شهری در راستای جلوگیری از پیشرفت زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا می پردازند.

وی با بیان این که این گروه همچنین در روند بسته بندی ارزاق و مواد شوینده آستان قدس رضوی نیز حضور فعالی داشتند، خاطرنشان کرد: تغسیل اموات کرونایی، توزیع اقلام بهداشتی و ارزاق و مشارکت در اجرای هدفمند، وسیع و گسترده طرح غربالگری بیماران کرونایی در مراکز بهداشت از دیگر برنامه های این گروه  است.

مدیر مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) مشهد همچنین اعزام مبلغان این مدرسه به مناطق حاشیه شهر و خدمات دهی به آنان به همراه تهیه گوشت و دیگر مواد غذایی و همراهی در توزیع و عرضه آن را از دیگر اقدامات طلاب مدرسه عنوان کرد. 

حجت الاسلام ابراهیمی در پایان بیان کرد: ان شاء الله با همت طلاب جهادگر مدرسه به فعالیت خود ادامه خواهیم داد و امیدواریم به حول و قوه الهی و مدد اهل بیت(ع) به زودی شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha