جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رییس عقیدتی سیاسی مازندران

حوزه/ حجت الاسلام سید عبدالعلی رضایی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران درگذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام سید عبدالعلی رضایی، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی مازندران درگذشت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در مازندران

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران با صدور پیامی درگذشت رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت روحانی وارسته و متعهد مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای سید عبدالعلی رضایی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان مازندران موجب اندوه و تأثر فراوان گردید.

این پیام می افزاید؛ بی گمان خدمات ارزشمند آن خادم بی ادعای سنگر امنیت و معنویت که در اوج تواضع، اخلاص و آزادگی مجاهدت‌های فراوانی داشت، از اذهان محو نخواهد شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است؛ اینجانب ضمن تسلیت فقدان اندوهبار آن روحانی اخلاق مدارو مردمی به همکاران گرامی و تلاشگران صادق و امین نیروی انتظامی بویژه فرماندهی پر تلاش انتظامی مازندران و نیز خانواده گرانقدر و بستگان ایشان و مردم ولایتمدارو انقلابی شهرستان بهشهر، علو درجات و مغفرت الهی را برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی بازماندگان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

پیام تسلیت فرمانده نیروی انتظامی مازندران

ضایعه درگذشت روحانی جلیل القدر و عالم برجسته، حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالعلی رضایی که عمری را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سنگر پاسداری از امنیت، حریم ولایت و ارزش‌های اسلامی سپری کرد، موجب تاثر و تالم خاطر همگان شد.

اینجانب درگذشت این عالم ربانی را به جامعه روحانیت، همکاران و کلیه کارکنان مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی استان و خانواده گرامی ایشان، تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن روحانی فقید از درگاه خداوند قادر متعال خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha