جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه کرج

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر استفاده از شبکه توزیع مردمی به‌ صورت محله محوری برای پخش کالاهای بهداشتی، گفت: می‌توان برای توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان از مساجد محلات طی برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در دیدار سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز به همراه حجت‌الاسلام‌ علی مراد یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار و عرض خدا قوت به بسیجیان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، در جریان آخرین اقدامات انجام‌شده در جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا قرار گرفت.

وی با تأکید بر استفاده از شبکه توزیع مردمی به‌صورت محله محوری برای پخش کالاهای بهداشتی، عنوان کرد: می‌توان برای توزیع نظام‌مند اقلام بهداشتی در استان از مساجد محلات طی برنامه‌ای زمان‌بندی‌شده استفاده کرد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با بسیجیان در آذرماه سال گذشته، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار در توصیه‌ای به بسیجیان بر احیای کمیته‌های محلی تأکید کردند که تشکیل کمیته‌های محله محور می‌تواند در مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسیار مؤثر باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی همدانی در پایان از زحمات پاسداران، بسیجیان و گروه‌های جهادی که در جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا در استان فعالیت می‌کنند، تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha