جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید جلال رضوی مهر

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: ۱۲ فروردین روز نااُمیدی مستکبران شیطان صفت به خصوص آمریکای جنایتکار از ملت ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی مهر در گفتگو با خبرگزاری حوزه، ضمن گرامیداشت فرارسیدن دوازدهم فروردین ماه که در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان "روز جمهوری اسلامی" نامیده شده است، اظهار داشت: یکی از روزهای مهم و به یادماندنی در تاریخ کشور ما همین روز ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ است چرا که به فاصله کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همه پرسی رای به نظام جمهوری اسلامی در کشور برگزار شد و با نظر قاطع بیش از ۹۸ درصدی ملت، این نظام سیاسی به شکل قانونی و رسمی در کشور تأسیس شد.

وی افزود: در چنین روزی قاطبه ملت ما فارغ از هر مذهب و زبان و سلیقه ای با رأی به نظام جمهوری اسلامی، حقیقتاً حماسه ای بزرگ خلق کردند که در تاریخ سیاسی ملت های جهان، کم سابقه و بلکه بی سابقه است.

استاد حوزه علمیه قم همچنین گفت: در واقع مردم فهیم و بصیر ما با حضور یکپارچه و بی نظیر در پای صندوق های رأی، مُهر تاییدی تاریخی بر فرمایش معروف امام راحل درباره نظام سیاسی کشور یعنی" جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه بیش" زدند و به این وسیله دنیا شاهد استقرار مردم سالاری دینی در ایران بود.

وی بیان داشت: از سویی مردم ما ضمن نشان دادن وحدت و انسجام خود در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران و لبیک به فرمایش امام راحل، مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و لذا ۱۲ فروردین روز نااُمیدی و یأس مستکبران شیطان صفت عالم و در رأس آن ها آمریکای جنایتکار از ایران و ایرانی است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha