جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب الله لبنان در بیانیه خود به مناسبت "یوم الارض" بر حمایت و ایستادگی همیشگی خود در کنار ملّت پایدار و گروه های مقاومت فلسطین تأکید کرد و گفت: یوم الارض، روز پایداری و مقاومت و تسمک به اصول و مبانی در رأس آن آزادی کامل فلسطین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان در بیانیه خود به مناسبت "یوم الارض" بر حمایت و ایستادگی همیشگی خود در کنار ملّت پایدار و گروه های مقاومت فلسطین تأکید کرد و گفت: یوم الارض، روز پایداری و مقاومت و تسمک به اصول و مبانی در رأس آن آزادی کامل فلسطین است.

حزب الله از تحرکات و موضع گیری های فلسطینی ها قدردانی کرد و گفت: این موضع گیری ها و تحرکات نشانگر تمسک و پایبندی ملت فلسطین به سرزمین و حق خود در آزادی وجب به وجب آن است.

حزب الله ادامه داد: هر چقدر رژیم اشغالگر صهیونیستی مرتکب جنایت های وحشیانه شود، از دست ملّت فلسطین و گروه های مقاومتی که امروز بیش از هر روز دیگر بر مقاومت در برابر اشغالگران با تمامی ابزارهای موجود اصرار دارند، در امان نخواهند بود.

حزب الله لبنان به شدّت عملیات توسعه طلبانه و تجزیه بیشتر اراضی فلسطینی از سوی دشمن اسرائیلی را محکوم کرد و افزود: این رژیم از رونمایی معامله شوم قرن توسط آمریکا و توطئه برخی از کشور های عربی استفاده می کند.

حزب الله بر نامشروع بودن رژیم اشغالگر تأکید و اشاره کرد: ملت فلسطین و گروه های مقاومت آن راه جهاد و مبارزه را تا تحقق آزادی و رسیدن به استقلال و آزادی هر چقدر هم که طول بکشد ادامه خواهند داد و امیدشان به خداوند است که یاری خداوند نزدیک است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha