شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مراغه

حوزه/ مسئول قرارگاه طلبه شهید سیفی حوزه علمیه مراغه از ادامه ضدعفونی معابر عمومی و تهیه بسته های معیشتی و اقلام بهداشتی تا شکست کرونا خبر داد.

حجت الاسلام هادی مطلوبی، مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) مراغه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از ادامه ضد عفونی معابر عمومی و تهیه بسته های معیشتی و تهیه اقلام بهداشتی تا شکست کرونا خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه فرد مبتلا به کرونا دچار ضعف در سیستم ایمنی بدن می شود و به توصیه پزشکان باید از مواد غذایی مقوی استفاده کند. در همین راستا با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان و با حرکت جهادی طلاب قرارگاه طلبه شهید سیفی، اقدام به تهیه آبمیوه طبیعی با رعایت کامل نکات بهداشتی نموده و در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت و این طرح همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام حسین(ع) مراغه ادامه داد: به مناسبت آغاز ماه شعبان، قرارگاه طلبه شهید سیفی حوزه علمیه مراغه به همت خیّرین و امام جمعه، بسته های معیشتی را بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع کرد.

مسئول قرارگاه طلبه شهید سیفی حوزه علمیه مراغه اظهار کرد: طی نامه‌ای به رئیس شبکه بهداشت مراغه از آمادگی کامل قرارگاه طلبه شهید سیفی حوزه علمیه مراغه برای کمک به پزشکان، پرستاران، کادر درمانی و کفن و دفن اموات کرونایی اعلام آمادگی شده است.

حجت الاسلام مطلوبی تأکید کرد: طلاب و روحانیون تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا در کنار مردم و شهروندان خواهند بود.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha