جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار آقاخانی

حوزه/ در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۱۲ خودروی غیربومی در قم با توجه به مقاومتی که برای ورود به شهر داشتند، مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و ۲ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار عبدالرضا آقاخانی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در جهت کنترل ورودی‌های قم، ۵۰ تیم عملیاتی جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی مستقر شدند و در درون استان نیز ۱۳ اکیپ سیار از سوی راهور به شناسایی خودروهای غیربومی پارک شده در قم و تماس با مالکین اقدام کردند.

وی افزود: ۴۳۴ خودرو در معابر استعلام شد که در نهایت ۱۵ خودروی غیربومی وادار به بازگشت شدند.

سردار آقاخانی عنوان کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۱۲ خودروی غیربومی در قم با توجه به مقاومتی که برای ورود به شهر داشتند، مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و ۲ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه دارد، بیان کرد: طرح جداسازی اجتماعی موفق بوده و ادامه دارد و بنای ما تعامل و برخورد خوب با مردم است و مأموران دراین‌باره کاملاً توجیه شده‌اند و در نظرسنجی نیز جایگاه خوبی در نحوه برخورد با مردم داریم.

وی با بیان اینکه در رابطه با تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری نیز وارد عمل شدیم و تعامل خوبی با اداره صمت و مردم داریم و ارشاد و توجیه در اولویت برنامه است، اضافه کرد: از ابتدای طرح، ۵۸ صنف پلمب شده است و در مجموع ۶۴۳ مورد تذکر شفاهی داده‌ایم.

سردار آقاخانی گفت: با مدیریت استان، در تأمین مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و واحد اجتماعی در نظرسنجی مردمی، این رضایت را خوب اعلام کرده‌اند و مردم درباره تأمین این مایحتاج، دغدغه‌ای ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha