شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۱۲ فروردین

حوزه/ ۱۲ فروردین ماه سالروز نمایش همبستگی ملتی است که توانستند با اتحاد خود عظمت دروغین حکومتی فاسد و فاسق را نابود سازند و بنای حکومتی را گذارند که بر پایه اعتماد و اعتقاد به حضور مردم در تمام امور بتواند مسیر پیشرفت و اعتلای خود با شتاب پی‌بگیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام مرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم به مناسبت ۱۲ فروردین به این شرح است:

پایان ۲۵۰۰ سال حکومت استبدادی در کشور ایران آرزویی بزرگ و حرکتی بی‌نظیر بود که با اعتقاد بر اساس مشارکت و حضور مردم در اداره امور کشور به رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی رنگ واقعیت گرفت و به ظهور رسید.

حرکت به سمت ایجاد حکومتی برآمده از باوری عمیق و اعتقادی راسخ به اهمیت نقش آحاد ملت در تصمیم‌گیری امور مختلف کشور، آغاز راه و سرمشقی بود برای تمامی آزاداندیشان جهان که بدانند هرگونه تغییر و مبارزه با ظلم و ستم حاکمان، با خواست مردم و همراهی و اتحادشان ممکن و میسر خواهد بود.

تلفیق جمهوریت و اسلامیت نیز شاهکار دیگری بود که به برکت نگاه الهی امام راحل از هنگامه مبارزات علیه نظام شاهنشاهی مورد توجه قرار گرفت و اصل و اساس حکومتی برخواسته از مردم‌سالاری دینی را به ارمغان آورد.

نکته مهم و قابل توجه این نظام حکومت مردمی و اسلامی را می‌توان در قبول و آری گفتن بیش از ۹۸ درصد از مردم به حکومت جمهوری اسلامی دید که نمادی واقعی از دموکراسی را به نمایش گذاشت.

۱۲ فروردین ماه سالروز نمایش همبستگی ملتی است که توانستند با اتحاد خود عظمت دروغین حکومتی فاسد و فاسق را نابود سازند و بنای حکومتی را گذارند که بر پایه اعتماد و اعتقاد به حضور مردم در تمام امور بتواند مسیر پیشرفت و اعتلای خود با شتاب پی‌بگیرد.

در چهل و یکمین سالروز انتخاب نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان حکومت کشور عزیزمان ایران، ضمن گرامیداشت این مناسبت با شکوه و تبریک همزمانی آن با اعیاد مبارک ماه شعبان‌المعظم، از خداوند تبارک آرزوی آن را دارم تا سربلندی و سرافرازی این کشور و نظام مقدس را بیش از پیش شاهد باشیم.

بدون شک با اتحاد، همبستگی و توکل همیشگی ملت ایران می‌توانیم شرایط کنونی کشور را در یکی دیگر از آزمون‌های الهی در صبر و غلبه بر مشکلات و مقاومت را مشق کنیم و پشت سر بگذاریم و در آینده‌ای نزدیک سربلند از این شرایط خارج شویم.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

۱۲ فروردین ماه ۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha