جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جریان حکمت عراق

حوزه/ جاسم البخاتی نماینده جریان حکمت عراق با تأکید بر اینکه در حال حاضر این جریان هیچ تغییری در موضع گیری های خود در خصوص عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف نداشته است، گفت: شرایط کنونی می طلبد که همگی راه گفتگو را برای عبور از بحران بهداشتی و اقتصادی باز کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جاسم البخاتی نماینده جریان حکمت عراق با تأکید بر اینکه در حال حاضر این جریان هیچ تغییری در موضع گیری های خود در خصوص عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف نداشته است، گفت: شرایط کنونی می طلبد که همگی راه گفتگو را برای عبور از بحران بهداشتی و اقتصادی باز کنند.

وی افزود: جریان حکمت به مسئولیتی که مرحله کنونی می طلبد، نگاه می کند و تمامی نیرو های سیاسی به ویژه شیعه که مسئول تعیین نخست وزیر آینده هستند را به مقابله با چالش بهداشتی و اقتصادی دعوت می کند.

البخاتی اشاره کرد: جریان حکمت ملّی موضع گیری خود را تغییر نداده است و از اجرای گفتگو ها و رسیدن به راه حل برای خروج از بحران تشکیل دولت حمایت می کند.

عماد باجلان از رهبران حزب دموکراسی کردستان پیشتر اعلام کرد: قدرت های کُرد از عدنان الزرفی نخست وزیر مکلف عراق دعوت کردند تا برای کسب حمایت شیعه به اقلیم کردستان سفر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha