جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رئیس کل دادگستری استان فارس

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان فارس از رؤسا و دادستان‌های حوزه های قضایی خواست از تمام ظرفیت‌ها برای هدایت و ارشاد مردم و در صورت لزوم برخورد با معدود افراد متخلف استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت و تبریک یوم الله دوازدهم فرودین با اشاره به اینکه در این روز مردم با اراده خویش به رغم دشمنی های مستکبران، نظام جمهوری اسلامی را هوشمندانه برگزیدند، اظهار داشت: امروز اقتدار نظام ولایی جمهوری اسلامی در سراسر جهان ریشه دوانده که این امر حاصل وحدت مردم در سایه ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اینکه موضوع گسترش ویروس منحوس کرونا نیز یکی دیگر از آزمون های ملت ایران است، اضافه کرد: اکنون هم برای مقابله و شکست این ویروس منحوس به اراده مثال زدنی مردم نیاز داریم.

رئیس شورای قضایی استان فارس، توجه به سلامت مردم را از وظایف دستگاه قضایی برشمرد و خاطرنشان کرد: خوشبختانه غالب مردم فهیم استان با درک شرایط ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا همکاری لازم را با مسئولان دارند، ولی با معدود افرادی که ضوابط تعیین شده را رعایت نکنند در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان از رؤسا و دادستان‌های حوزه های قضایی خواست از تمام ظرفیت‌ها برای هدایت و ارشاد مردم و در صورت لزوم برخورد با معدود افراد متخلف استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha