شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 893708
۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
جهادگران

حوزه/جهادگران سلامت در این روزها به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام خدمات مختلف برای کنترل شیوع بیماری کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه ،مقابله با بیماری کرونا امروز به مطالبه‌ای ملی تبدیل‌شده است به‌طوری‌که از مسئولان گرفته تا شهروندان تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن‌هم ریشه‌کنی این بیماری در کشور است.

در این میان با توجه به شیوع سریع این بیماری در سطح شهر قطعاً با نیروهای فعلی که در دستگاه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی هستند غلبه بر این بیماری و جلوگیری از شیوع آن غیرممکن است.

به همین علت بود که گروه‌های جهادی در همان روزهای نخست وارد کار شدند و با اقدامات مختلف در کنترل این بیماری در استان نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند.

حضور طلاب و روحانیون در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و بیماران کرونایی از همان روزهای اول آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

طلاب و روحانیون جهادی در منطقه پردیسان نیز حضور فعالی دارند که با توجه به بافت معماری این منطقه که منازل به‌صورت آپارتمانی بوده از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام محمد نیکنام مسئول مجمع جهادی پردیسان نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در این منطقه جمعاً ۵۵ گروه جهادی فعال هستند که از این میان ۲۰ گروه آقایان با ۱۴۰ نفر جهادگر و ۳۵ گروه جهادی خواهران با ۵۰۰ نفر مشغول به خدمت هستند.

وی در تشریح برنامه‌ها و خدمات این گروه‌های جهادی نیز بیان داشت: ضدعفونی کردن معابر، مجتمع‌ها، ماشین‌ها و خودروها، پشتیبانی غذایی از بیماران، توزیع وسایل بهداشتی در بین بیماران و خانواده‌ها، توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده نیازمند، دوختن ماسک و پخت‌وپز، گرفتن آب‌میوه، تهیه و توزیع شربت‌های خانگی ازجمله کارهایی است که توسط جهادگران انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha