پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهید محمود شمس الدینی

حوزه/ استاندار یزد، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی و سرمربی حلقات صالحین استان یزد، شهادت پاسدار مدافع جبهه سلامت را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد به مناسبت شهادت اولین شهید خدمت و مدافع سلامت، با صدور پیامی شهادت کربلایی محمود شمس الدینی را در مبارزه با بیماری کرونا تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:  شهادت اولین شهید خدمت و مدافع سلامت محمود شمس الدینی، که با کوشش فداکارانه، جان عزیز خویش را در مسیر سلامت جامعه، خدمت به مردم شریف استان و مبارزه بی امان با بیماری کرونا تقدیم نمود.

برگ زرین دیگری بر دفتر خدمات و جانفشانی های جامعه پزشکی، پرستاری و بهداشتی استان یزد است که با اراده استوار خویش، در کارستان ساختن امید برای بیماران و مبتلایان به این ویروس منحوس گام نهاده و خالق ایثاری جاودانه و ستودنی گردیده اند.

عروج این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است لیکن خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه در بسیج جامعه پزشکی، برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس استان باقی مانده و اجر عظیم فداکاری های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

 اینجانب با عرض تسلیت به خانواده معظم، کادر بهداشت و درمان و عموم مردم شریف استان، علو درجات را برای آن مرد الهی از درگاه حضرت حق مسألت می نمایم.

تسلیت مسئول بسیج جامعه پزشکی یزد

سعید ذاکری، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگاران استان،  شهادت پاسدار کربلایی محمود شمس الدینی بر اثر ابتلا به کرونا، در حال پرستاری از بیماران کرونایی را موجب تألم و تأثر جامعه پزشکی استان خواند.

وی افزود: نخستین شهید مدافع سلامت استان یزد همکار فرهیخته و متعهد، شهید ایثارگر، برادر پاسدار محمود شمس الدینی مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید صدوقی(ره) در تاریخ سوم فروردین به علت بیماری کرونا در بیمارستان بستری و پس از هفت روز درگیری با این بیماری در ۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ مصادف با روز پاسدار به درجه رفیع شهادت نایل گشت.

ذاکری با ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، سپاه الغدیر و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد و همچنین خانواده و وابستگان آن شهید عزیز تسلیت و تبریک گفت و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت کرد.

تسلیت سرمربی حلقات صالحین جامعه پزشکی یزد

دکتر موحدی نیا، سرمربی حلقات صالحین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد در پی شهادت پاسدار محمود شمس الدینی گفت: شهادت همکار متواضع و مخلص و خستگی ناپذیر، پاسدار و مدافع انقلاب اسلامی، بسیجی عزیز و مدافع سلامت و امنیت ایران اسلامی را به امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و امام خامنه ای( مدظله العالی) و سپاه پاسداران پرافتخار ایران اسلامی و استان یزد و همچنین بسیجیان و همکاران گرانقدر بسیج جامعه پزشکی و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت و تبریک عرض می کنم.

وی علو درجه و غفران و رحمت الهی برای آن سفرکرده و صبر و اجر برای دوستان و بازماندگان ایشان از درگاه خداوند مهربان مسألت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha