پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بانوان جهادی

حوزه/ مسئول کمیته فرهنگی بانوان قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا کریمه اهل بیت(س) گفت: در این روزهای سخت کرونایی، گروههای جهادی بانوان همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند.

خانم ابراهیم آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار کرد: گروه های جهادی خواهران همچون برادران در صحنه بوده اند و اقدامات مهمی در این مدت شکل گرفته است.

این فعال اجتماعی قم افزود: در این روزهای سخت کرونایی، گروههای جهادی بانوان همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حاضرند.

وی تصریح کرد: در محلات و مساجد در جهت خدمت به مردم در مقابله با کرونا شاهد فعالیت‌های گسترده ای از سوی بانوان بوده ایم.

ابراهیم آبادی خاطرنشان کرد: توسط تعدادی از خواهران گروههای جهادی، مدیران محلی شکل گرفت و مشکلات مردم از این طریق به قرارگاه مردمی منتقل می شود.

وی گفت: به غیر از ضدعفونی معابر، دیگر فعالیت ها و اقدامات نیز توسط خواهران در جهت مقابله با کرونا انجام می‌شود و بسیاری از این اقدامات با محوریت خانواده در حال انجام است.

وی افزود: افرادی که عضوی از خانواده آن ها در بیمارستان بستری هستند مورد پشتیبانی قرار داده ایم و طبخ غذا و همدلی با افراد آن خانواده از جمله این برنامه هاست.

این فعال اجتماعی بیان کرد: جمع آوری نذورات و گوشت نذری و تامین نیاز اقشار ضعیف از جمله دیگر اقدامات است، همچنین از جمله فعالیت ها تولید ماسک و لباس در قالب کارگاه های کوچک و حتی در منازل می باشد و بانوان مشارکت زیادی در این بخش دارند.

ابراهیم آبادی خاطرنشان کرد: از طریق کمک خواهران در همین گروه های جهادی، اجاره بهای چند خانواده که توان مالی کافی را نداشتند، پرداخت کرده ایم.

وی گفت: بسیاری از این اقدامات و فعالیت ها تحت عنوان زنان مسلمان ایران، در شبکه های خبری اطلاع رسانی می شود و ما امیدواریم بتوانیم گامی کوچک در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات و آسیب‌ها در این ایام باشیم.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha