سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بایبوردی

حوزه/ فرماندار آران و بیدگل اعلام کرد: ۹۹ درصد مردم این شهرستان ۱۳ فروردین(روزطبیعت ) با ماندن در منزل به قطع زنجیره ای ویروس کرونا کمک کردند.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با بیان اینکه ۹۹ درصد مردم این شهرستان ۱۳ فروردین(روزطبیعت ) با ماندن در منزل به قطع زنجیره ای ویروس کرونا کمک کردند، گفت: در صورتی که روند همکاری مردم در قطع زنجیره ای کرونا تداوم داشته باشد، خواهیم توانست از شیوع این ویروس منحوس تا ابتدای مبارک رمضان جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: کنترل شیوع بیماری در آران و بیدگل درحال انجام است و تا ۱۰ روز قبل اقدامات ما تدافعی بود، اما از ۱۰ روز قبل حالت تهاجمی نسبت به شیوع کرونا داشتیم و انجام غربالگری‌ها خود نشانگر تهاجمی بودن ما در مقابل شیوع کروناست و خوشبختانه شیب بیماری از حالت صعودی در شهرستان خارج شده است.

فرماندار آران و بیدگل به کاهش یک چهارم تولید در بعضی از واحدهای تولیدی این شهرستان اشاره کرد و افزود: چنانچه واحد تولیدی شاخص های اعلامی از سوی شبکه بهداشت و درمان را داشته باشد و همچنین تعهدی مبنی بر جلوگیری شیوع ویروس کرونا در بین کارگران را به شبکه اعلام کند می تواند تحت شرایطی به فعالیت محدود خود ادامه دهد.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در پایان متوسط نرخ همکاری کشوری در سامانه سلامت را  ۶۱ درصد اعلام کرد و افزود: در شهرستان آران و بیدگل این نرخ همکاری ۹۳ درصد است و تاکنون بیش از ۹۹ هزار نفر از مردم در سامانه سلامت ثبت نام و غربالگری شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha