جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 893925
۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۲
فرهاد

حوزه/ دکتر مجید فرهاد، پزشک مدافع سلامت در شهرستان کاشان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، دکتر سید علیرضا مروجی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پی شهادت دکتر مجید فرهاد، پزشک خدمت و مدافع سلامت در کاشان پیام تسلیتی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّ اللَّهَ اشتَری مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ ...) سوره مبارکه   التوبة آیه ۱۱۱

خداوند از مؤمنان، جانها و اموالشان را به بهترین وجه می خرد و در برابرش بهشت را برای آنان متعهد می شود.

خوشا به حال آنانکه در عرصه خدمت به مردم و دستگیری و زدودن آلام و دردهای مردم، عاشقانه گوی سبقت را از سایرین می ربایند و مصداق (السابقون السابقون ) و از مقربان الهی می شوند تا ثابت کنند خدمت و جهاد در راه خداوند قادر متعال، عرصه و میدان نمی شناسد.

خبر آسمانی شدن همکار عزیز، پزشک با اخلاق، صبور، متعهد و مردم دار از جامعه با افتخار دانشگاه علوم پزشکی کاشان دکتر مجید فرهاد موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکاران گردید.

شهید خدمت دکتر مجید فرهاد سالیان متمادی را عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق در راه مداوای بیماران گام نهاد. او که دغدغه اش سلامتی مردم بود، و از همان ابتدای شیوع این ویروس منحوس در منطقه کاشان و آران و بیدگل، درمان و پیگیری مداوای بیماران مبتلا به کرونا ویروس را آغاز نمود و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید و عاقبت به خیر و الگوی ما شد.

شهید راه سلامت و خدمت، دکتر مجید فرهاد در معامله بی دغدغه با خداوند حکیم چیزی کم نگذاشت و همواره در این مسیر در خط مقدم بود و شهادت شایسته او بود، چرا که خداوند این چنین افراد شایسته ای را به طور ویژه مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بهای آن را متعهد می شود. وجود چنین افراد مخلص و از جان گذشته، قطعا وظیفه ما را در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگین تر می کند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک آسمانی شدن شهید راه خدمت و سلامت دکتر مجید فرهاد به خانواده محترم ایشان، جامعه دانشگاهی، بخصوص کادر محترم درمانی دانشگاه و عموم مردم شریف کاشان، غفران و رضوان الهی را برای آن سفر کرده و برای بازماندگان صبر و اجر صابران را طلب می نمایم.

همواره یاد و خاطره این پزشک خوش نام و خوش عاقبت در یاد ما ماندگار خواهد بود.

دکتر سید علیرضا مروجی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • وحید احمدی IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    شهادتت مبارک پهلوان پهلوانا.