پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای گفت: با وجود مقابله ما با شیوع ویروس کرونا که قرائن از دست داشتن ایالات متحده آمریکا در آن حکایت دارند، هیچ چیزی باعث نخواهد شد که ما مسئله فلسطین را فراموش کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای گفت: با وجود مقابله ما با شیوع ویروس کرونا که قرائن از دست داشتن ایالات متحده آمریکا در آن حکایت دارند، هیچ چیزی باعث نخواهد شد که ما مسئله فلسطین را فراموش کنیم و از ادامه راه جهاد تا آزادی فلسطین از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی دست برداریم.

این تجمع اشاره کرد: امروز جهان بعد از اپیدمی ویروس کرونا در تمامی موازین تغییر خواهد کرد و کسانی که خود را قدرت بزرگ جهان می دانند، خواهند دانست که این قدرت توهمی استبدادی و طاغوتی بیش نیست و خداوند متعال کوچکترین مخلوقات خود که از فناوری های آنان بالاتر است را می فرستد تا آنان را در خانه هایشان قرنطینه کرده و فرودگاه هایشان را تعطیل نماید.

تجمع علما ادامه داد: پدیده جدیدی در عرصه جهانی ظاهر شده که باعث می شود مردم به خداوند سبحان روی بیاورند و به آموزه های آن متوسل شوند و از تمامی گناهانی که مرتکب شده از انحرافات جنسی تا الحاد و گسترش ظلم دست بردارند.

علمای لبنان تصریح کردند: امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند وحدت ملّی در سطح فلسطینی هستیم و تمامی گروه های فلسطینی باید در اتاق عملیات واحد برای اداره امور نظامی و امنیتی متحد شوند و یک دفتر اجرایی واحد برای مدیریت انتفاضه مدرمی تشکیل دهند.

تجمع علمای مسلمان لبنان افزود: تشکیلات خودگردان نیز باید همین امروز و قبل از فردا تمامی توافق نامه های خود را با دشمن صهیونیستی لغو کند و از به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی عقب نشینی کرده و به عرصه مبارزه مسلحانه به عنوان تنها  راه آزادی فلسطین برگردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha