چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب مدرسه امام حسن عسگری

حوزه/ جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) تحت راهبری قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در طرح ملی غربالگری تلفنی شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، مقابله با بیماری کرونا امروز به مطالبه‌ای ملی تبدیل‌شده است، به‌طوری‌که از مسئولان گرفته تا شهروندان، همه یکپارچه با یکدیگر به دنبال ریشه‌کنی این بیماری در کشور هستند.

در همین راستا و همزمان با شیوع ویروس کرونا جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) تحت راهبری قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در طرح ملی غربالگری تلفنی شرکت کردند و بر این اساس، برنامه جامع و گسترده مراقبت و مشاوره رایگان برای مقابله با ویروس کرونا با هدف پیشگیری از این ویروس از طریق تماس تلفنی در استان از چندی پیش آغاز شده است.

در این طرح، طلاب مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع)، ضمن ارائه آموزش و اطلاع رسانی به مردم، از خانواده‌ها در رابطه با موارد مشکوک و دارای علایم شبیه کرونا نیز سؤال و راهنمایی مورد نیاز را انجام می دهند.

شایان ذکر است، حضور طلاب و روحانیون در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و بیماران کرونایی از همان روزهای اول بیماری در عرصه ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری، تهیه و تولید و توزیع ماسک های دولایه، خدمت رسانی به نیازمندان، تهیه و توزیع بسته برای مدافعان سلامت و بیماران درگیر در بیمارستان های درگیر کرونا فعال و پرشور بود و طلاب حوزه خراسان تاکنون تلاش کرده اند تا دغدغه مدیر این حوزه در خصوص ارائه خدمت اجتماعی محقق شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha