پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 894012
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
شهرستان قوچان

حوزه/ غسل، کفن، نماز و تدفین اموات کرونایی مشکوک به کرونا در قوچان به همت جمعی از طلاب خواهر و برادر این شهرستان تحت فعالیت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، در راستای عمل به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر غسل، کفن و تدفین شرعی اموات کرونایی،  گروه‌های جهادی در استان خراسان رضوی متشکل از طلاب خواهر و برادر تشکیل شده است که در این قالب، بحث غسل، کفن و تدفین شرعی اموات کرونایی انجام می‌شود.

در همین راستا غسل، کفن، نماز و تدفین اموات کرونایی مشکوک به کرونا نیز در شهرستان قوچان بصورت کاملا شرعی به همت جمعی از طلاب و روحانیون خواهر و برادر این شهرستان تحت فعالیت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان انجام می شود.

تمامی مقدمات و ملزومات لازم و مورد نیاز برای این کار با همکاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، حوزه علمیه و دیگر نهادهای ذی ربط فراهم آمده و از سوی دیگر به منظور تامین امنیت سلامتی افراد غسال، طبق تدابیر اتخاذ شده از تجهیزات محافظتی نظیر لباس ضد آب، ماسک، عینک و چکمه استفاده می‌شود.

این جهادگران همچون کادر پزشکی، پرستاران و پزشکان برای رسیدگی به بیماران کرونایی در خط مقدم مقابله با بیماری ویروسی کرونا قرار دارند و ایثار این عزیزان ارزشمند و قابل تقدیر است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha