پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری نماینده ولی فقیه در سوریه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: علی رغم انتشار ویروس کرونا که باعث شده است مجبورا در خانه‌های خود بمانیم ولی باید از این فرصت جهت خود سازی و بالا بردن درجات معنوی خود استفاده نماییم.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه با استمرار شیوع بیماری کورونا و ادامه روند تعطیلی نمازجمعه در مصلی حرم حضرت زینب(س) به دلیل عدم شیوع ویروس، حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در یک گفتگوی تلویزیونی به بیان چند نکته در رابطه با مسائل مهم روز پرداخت.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به روزهای سخت شیوع کرونا، امید داشتن را جهت عبور از این ایام سخت ضروری دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضائل ماه شعبان، ابراز داشت: ما در ماه شعبان به سر می بریم و باید از برکات این ماه جهت بالا بردن درجات روحی و معنوی خود استفاده نماییم.

وی ادامه داد: علی رغم انتشار این ویروس که باعث شده است مجبورا در خانه‌های خود بمانیم و سبک زندگی مان در ظاهر تغییر کرده است ولی باید از این فرصت جهت خود سازی و بالا بردن درجات معنوی خود استفاده نماییم.

آیت الله طباطبایی تصریح کرد: نباید در این روزهای سخت، ناامید شد بلکه باید با امید این ایام سخت شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشت، پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله در این زمینه می فرمایند امید داشتن رحمتی از خدای متعال برای امت من است.

وی تاکید کرد: بعد از پیروزی هایی که محور مقاومت در مقابل اسرائیل غاصب، جبهة النصرة و داعش به دست آورد، که آن ویروس ها به مراتب از ویروس کرونا سخت تر و منحوس تر بودند، پس پیروزی بر این ویروس به مراتب راحت تر و امکان پذیر خواهد بود.

تولیت مصلی حرم حضرت زینب(س) در پایان سخنانش با اشاره به اینکه طبق وعده الهی، آینده قطعاً به خیر و خوبی منتهی خواهد شد، تصریح کرد: وعده الهی است که همانا ظهور امید مستضعفان جهان حضرت بقیه الله ارواحنا فداه به وقوع خواهد پیوست و قسط و عدل را در جهان گسترش خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha