جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 894056
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲
طلاب جهادی

حوزه/ طلاب جهادی قرارگاه تبلیغی عمار شیراز هر شب در مناطق مختلف شهر در قالب ۱۰ گروه به ضدعفونی معابر و توزیع اقلام بهداشتی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق، شامگاه جمعه در جمع طلاب جهادی در مسجد خاتم الانبیا(ص)، ایمان و عمل صالح را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می فرماید ما محبت کسانی که ایمان دارند و عمل صالح انجام می دهند را در وجود انسان ها مستقر می کنیم و محبوبیت آنان را در بین مردم گسترش خواهیم داد.

وی اعتقاد پاک به پروردگار عالمیان و کار شایسته انجام دادن را از عواملی بشمرد که در مقابل خسران زندگی و زیان دیدن جلوگیری می کند و اضافه کرد: در همه جای قرآن تقدم با ایمان است نه عمل صالح، چرا که اگر ایمان وجود داشت، عمل صالح شکل پیدا می کند، اما اگر ایمان نباشد عمل صالح خودش را نشان نمی دهد.

مدیر بنیاد مهدویت(عج) استان فارس بیان کرد: در این شرایط دشواری که امروز دنیای بشریت به آن مبتلا است، شاهد فعالیت طلاب جهادی قرارگاه تبلیغی عمار هستیم نیز شاهد هستیم که در منطقه جنوب شهر یک حرکت جهادی ارزشمندی را آغاز کرده اند و بسته هایی را تدارک دیده اند که توسط خیرین تهیه شده و بین خانواده ها توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق، رئیس قرارگاه تبلیغی عمار منصوریه نیز در ادامه ابراز داشت: بیش از ۲ هزار قلم کالای بهداشتی در بین خانواده های جنوب شهر اعم از ماسک، مواد ضدعفونی، دستکش و بروشور در قالب ۳۰۰ بسته تهیه شده که توزیع خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: طلاب جهادی قرارگاه تبلیغی عمار شیراز هر شب در مناطق مختلف شهر در قالب ۱۰ گروه به ضدعفونی معابر و توزیع اقلام بهداشتی می پردازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha