جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تغسیل و تدفین بردسکن

حوزه/ طلاب و اساتید مدرسه علمیه امام صادق(ع) بردسکن با احساس ضرورت نسبت به امر تغسیل و تدفین اموات کرونایی پا به میدان گذاشتند و تحت قرارگاه شهید سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان به فعالیت می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، در راستای عمل به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر غسل، کفن و تدفین شرعی اموات کرونایی، در استان خراسان رضوی گروه‌های جهادی متشکل از طلاب خواهر و برادر تشکیل شده است که در این قالب، بحث غسل، کفن و تدفین شرعی اموات کرونایی را انجام می‌شود می دهند.

در همین راستا، طلاب، اساتید و مسئولان مدرسه علمیه امام صادق(ع) بردسکن با احساس ضرورت نسبت به این امر، پا به میدان گذاشتند و برای آن که داغ دیگری بر سینه سوخته خانواده های داغدار که عزیزانشان را در جریان شیوع این ویروس از دست داده اند ننشیند، به صورت مستمر و با تلاش همه جانبه به غسل، کفن و تدفین اموات کرونایی تحت راهبری قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان می پردازد.

حجت الاسلام ابوالقاسم صادقی بنده‌قرائی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بردسکن در این باره گفت: به دنبال احساس نیاز به حضور در این فضا و طبق هماهنگی های صورت گرفته در دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات، هفت نفر از طلاب، اساتید و مسئولان برادر از مدرسه علمیه امام صادق(ع)، به همراه ۵ نفر از روحانیون طرح تبلیغی و هجرت آماده به خدمت شدند و نسبت به تغسیل و تدفین اموات کرونایی در زمانبندی های اعلام شده اقدام می کنند.

وی با بیان این که طلاب، اساتید و مسئولان مدرسه امام صادق(ع) با شور و شوق برای این امر خداپسندانه داوطلب شده و پای کار حاضر بودند، خاطرنشان کرد: برای بحث تغسیل اموات خواهر نیز، از مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) شهرستان چهار نفر اعلام آمادگی نموده و در این فضا به منظور تغسیل و تدفین حاضر شدند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بردسکن در ادامه با بیان این که داوطلبان تغسیل و تدفین اموات کرونایی به نوبت به ارائه خدمت می پردازند، عنوان کرد: شوق خدمت به مردم در این دوران بیش از پیش احساس می شود و امیدواریم با عنایت خداوند و حضرت بقیه الله الاعظم(عج) هرچه زودتر این ویروس ریشه کن شود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha