جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سلیمانی

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل، شهادت اولین پزشک مدافع سلامت کاشان را تسلیت گفت.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه  در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل با تسلیت شهادت اولین شهید خدمت در کاشان، آورده است: خبر شهادت جهادگر عرصه سلامت و خدمت، پزشک فرهیخته و متعهد، شهید دکتر مجید فرهاد که در حال جهاد و مداوای بیماران به فوز عظیم و درجه رفیع شهادت نایل گشت، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

شهرستان‌های دارالمؤمنین کاشان و دارالشهدای آران و بیدگل عرصه طلایه دارن بصیری است که این بار پزشکان و پرستاران آن در عرصه خدمت چه زیبا درخشیدند و طلایه دار شهادت در حوزه خدمت بی منت برای سلامت مردم شدند. 

عروج این انسان وارسته اگرچه جبران ناپذیر و جانسوز است، لیکن خاطره خدمات ارزشمند او به ویژه به بیماران کرونایی برای همیشه در یاد و خاطره مردم قدرشناس منطقه کاشان باقی مانده و اجر عظیم فداکاری‌های آن شهید گرانقدر نزد خدای سبحان محفوظ خواهد بود.

اخلاق این مرد خدا، در همه مراحل زندگی شغلی زبانزد خاص و عام بوده و بی شک جامعه پزشکی بزرگ مردی را از دست داده که فقدانش بسیار ملموس و یاد و خاطره شان در اذهان و قلوب همکاران و مردم ابدی خواهد ماند.

اینجانب بر خود فرض می دانم از کلیه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بیمارستان شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا(ع) آران و بیدگل که تمامی مساعی خود را در جهت بهبود حال بیماران به کار می گیرند، قدردانی و سپاسگزاری نموده. بدین وسیله از سوی مردم شهیدپرور و انقلابی و حوزه های علمیه شهرستان آران و بیدگل، شهادت شهید مدافع سلامت، پزشک پرتلاش و خدوم بیمارستان بهشتی فقید سعید شهید گرانقدر «دکتر مجید فرهاد»، که در حال جهاد و خدمت به بیماران به درجه رفیع شهادت نائل گشت را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی کاشان و همسر فداکار و وابستگان آن شهید ارجمند تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن فقید شهید، رضوان الهی و برای همه از دست رفتگان این بیماری غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده های ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت داشته و امیدوارم به حق مولود نیمه شعبان، هر چه زودتر آرامش و امنیت سلامت به مردم عزیز ما بازگردانده شود. ان شاءالله

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha