سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جهش تولید

حوزه/ امام جمعه آمل با بیان این که حمایت از تولید داخل، بهترین راه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی است، گفت: با توجه به ظرفیت بالای تولیدی کشور می توان از این پتانسیل بالا در جهت پیشرفت و توسعه کشور بهره گرفت.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید»، تحقق این امر را عامل رشد و جهش اقتصادی کشور دانست.

وی با بیان این که حمایت از تولید داخل، بهترین راه خنثی کردن توطئه اقتصادی دشمن علیه ایران اسلامی است، افزود: با توجه به ظرفیت بالای تولیدی کشور می توان از این پتانسیل بالا در جهت پیشرفت و توسعه کشور بهره گرفت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز کشورمان در بخش تولید داخلی نیازمند یک جهش مناسب است، خاطرنشان کرد: دولت و مجلس باید با قانون گذاری مناسب و اجرای دقیق آن، بسترهای لازم را به منظور تحقق شعار سال فراهم کنند.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که مقام معظم رهبری در سال های اخیر با نامگذاری سال ها مسیر حرکت کشور را مشخص کردند، گفت: نگاه ویژه ایشان به مباحث اقتصادی به ویژه تولید داخل نشان دهنده اهمیت این مسأله مهم است.

امام جمعه آمل با اشاره به این که کشور را می توان در بستر جهش تولید به یک قدرت اقتصادی در منطقه تبدیل کرد، افزود: شرط قوی شدن برای ایستادگی در مقابل دشمن اقتدار در بخش های سیاسی، نظامی و اقتصادی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایران اسلامی از نخستین روز پیروزی انقلاب از سوی کشورهای مستکبر مورد تحریم های ظالمانه قرار گرفته است، گفت: اما در همه این سال ها با ایستادگی و مقاومت مردم و بهره گیری از توان داخلی به پیشرفت های بسیاری دست یافته ایم.

حجت الاسلام مرتضوی با تأکید بر این که برای تحقق رهنمودها و مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید نیازمند یک عزم ملی هستیم، خاطرنشان کرد: باید مسئولان کشور با مدیریت جهادی و انقلابی در جهت تحقق عملی جهش تولید حرکت کنند.

امام جمعه آمل با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال اخیر هر چه در توان داشتند برای فشار اقتصادی به کشورمان استفاده کردند، گفت: این فشارها و تحریم های ظالمانه در طول سال های اخیر نیز چند برابر شده است.

وی با بیان این که در چنین شرایطی کشورمان نیازمند اقتصادی قوی از درون است، خاطرنشان کرد: باید با تکیه بر توان داخلی و ظرفیت های بومی، توان کشور را از نظر اقتصادی تقویت کنیم تا در برابر تحریم های دشمن بایستیم.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که به طور حتم جهش تولید می تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم را رفع کند، بیان داشت: باید با تکیه بر توان داخلی رفاه اقتصادی را برای مردم به ارمغان آوریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha