جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید علم، صدا و سیما باید با تکیه بر داشته‌های دینی در حوزه علوم انسانی برنامه‌هایی بامحتوا تهیه و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز در جلسه مشترک دست اندرکاران برنامه معارفی تا آسمان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، بر بهره گیری بیشتر از برکات و فیوضات ماه شعبان‌المعظم تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: خوشبختانه برنامه «تا آسمان» توانسته نظر مخاطبان را جلب کند و این جای تقدیر دارد، البته با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تولید علم، صدا و سیما باید با تکیه بر داشته های دینی در حوزه علوم انسانی برنامه هایی بامحتوا تهیه و در اختیار مخاطبان قرار دهد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه حوزه علمیه قزوین سرمایه ارزشمندی برای شبکه استانی محسوب می شود، صدا وسیمای مرکز قزوین برای تولید برنامه های فاخر بیشتر از این سرمایه معنوی بهره ببرد.

در ادامه، حجت الاسلام مهدی احمدی، تهیه کننده صدا و سیمای مرکز قزوین ضمن قدردانی از همکاری مدیریت حوزه علمیه قزوین با برنامه «تا آسمان»، بیان کرد: از امروز ۱۶ فروردین برنامه «تا آسمان» علاوه بر پخش از شبکه استانی مرکز قزوین، به طور زنده  از شبکه «شما» پخش خواهد شد.

در این جلسه مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین هم بر شناساندن بیشتر استان در ابعاد مختلف فرهنگی و دینی تأکید کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha