پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رزمندگان

حوزه/ مسئول روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام جنوب اصفهان بیان کرد: رزمندگان جنگ تحمیلی دیروز، امروز نیز دفاع از سلامت آحاد جامعه ایرانی را رسالت خود ترسیم کرده و در این عرصه به هر روش ممکن ایفای نقش می کنند.

مهدی ایمانی فرد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون اقدامات هیئت رزمندگان اسلام جنوب اصفهان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و جهان و حساسیت امر مبنی بر غربالگری آحاد جامعه و در پی دستور فرمانده معظم کل قوا مبنی بر طرح بسیج ملی  مبارزه با بیماری کرونا جمعی از خادمان، جانبازان  و پیشکسوتان ورود به جبهه سلامت و کمک به مدافعان سلامت کشور را وظیفه خود دانستند.

وی با بیان اینکه رزمندگان جنگ تحمیلی دیروز، امروز نیز دفاع از آحاد جامعه ایرانی را همچنان رسالت خود ترسیم کرده و در این عرصه به هر روش ممکن ایفا نقش می کنند، عنوان کرد: جمعی از رزمندگان هیئت رزمندگان اسلام جنوب اصفهان از طرف مرکز بهداشت شماره ۱ شهر با حضور در منطقه زینبیه و دارک(از مناطق کم برخوردار شهر اصفهان) به عنوان بازرس بر اصناف آن منطقه با دستورالعمل بررسی رعایت موارد بهداشتی و دادن هشدارهای بهداشتی لازم ادای تکلیف کردند.

مسئول روابط عمومی هیئت رزمندگان اسلام جنوب اصفهان اضافه کرد: از سوی دیگر جمعی از جهادگران هیئت در طرح سامانه بسیج ملی غربالگری کرونا شرکت کردند و تک تک به افراد و خانواده های منطقه تماس گرفته و شرایط جسمی آنها را از لحاظ علائم بیماری کرونا جویا شدند.

وی متذکر شد: این برنامه طی روزهای هفتم تا سیزدهم فروردین انجام شد، همچنین طور ضدعفونی کردن معابر شهر اصفهان، بیمارستانهای امین، عیسی بن مریم و خورشید اصفهان، پمپ بنزین ها توسط  جهادگران هیئت در تاریخ های ۲۸ و ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ انجام گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha