شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ترحیم مجازی

حوزه/ مراسم ترحیم شهید سرگرد محمود شمس‌الدینی با حضور خانواده و دوستداران شهید و خبرنگاران، به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، مراسم بزرگداشت شهید مدافع سلامت یزد شهید سرگرد محمود شمس الدینی شب گذشته به مدت یک ساعت با دعوت از عموم مردم و خبرنگاران در صفحه آنلاین فضای مجازی برگزار شد.

در این مراسم سوره های فاتحة الکتاب، توحید، الرحمن و یس قرائت شد و حجت الاسلام نجیمی رئیس تبلیغات اسلامی استان یزد به ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) پرداخت.

شهید محمود شمس الدینی، مسئول بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید صدوقی(ره) یزد در حین انجام وظیفه پرستاری از بیماران کرونایی به این بیماری مبتلا شد و در روز 9 فروردین 99 همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به لقاء الله پیوست و پیکر این شهید بدون مراسم تشییع به خاک سپرده شد.

*دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با خانواده شهید

فرمانده سپاه الغدیر به همراه حجت الاسلام «علی گندمی»، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر و جمعی از مسئولان ارشد سپاه یزد با حضور در منزل شهید مدافع سلامت «محمود شمس‌الدینی» با خانواده شهید دیدار و گفت و گو کرد.


سرهنگ «رضا پورشمسی» در این دیدار با اشاره به اهمیت جایگاه والای شهدا، اظهار کرد: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهدا است و ان شاءالله ما هم ادامه دهنده راه و آرمان های شهدا باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر، شهید شمس‌الدینی را مجاهد و ایثارگری بزرگ دانست و گفت: این شهید در طول دوران خدمت خود به عنوان یکی از پاسداران فعال سازمان بسیج جامعه پزشکی استان یزد خدمات ارزنده‌ای داشت که بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از رفع کامل آلودگی و ریشه کن شدن ویروس کرونا، مراسم بزرگداشتی ویژه شهید مدافع سلامت سرگرد پاسدار شهید «محمود شمس الدینی» در استان یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدرضا خواجوی فعال رسانه( کرمانشاه) IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    اللهم اغفر؛ خدایش بیامرزد. بحق اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
  • محمدعلی شمس الدینی IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    چقدر خوب است اخرش شهادت باشد حسین جانم اخرین عبارت باشد خوشا به حال شهید شمس الدینی که به ارزویش رسید و افتخاری هست برای شهر سیریز