چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بهجت پور

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به محوریت آموزش و اهمیت آن در حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: تحول در حوزه های علمیه خواهران بر اساس و مبتنی بر محتوا و آموزش است چراکه آموزش صحیح موجب می‌شود تا خروجی ما طلبه هایی با قدرت تولید علم و دانش و حل مسائل مختلف باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور در مراسم گرامیداشت مرحومه خانم داوودی و معارفه مدیر جدید حوزه های علمیه خواهران، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و تسلیت ارتحال خانم داودی اظهار داشت: در اواخر سال گذشته ارتحال خواهر فاضله، عفیفه و مدبره سرکار خانم داودی کام همه را ما تلخ کرد، بانویی که عقیله حوزه‌های علمیه خواهران بود.

وی افزود: خانم داوودی از زمان مدیریت در حوزه علمیه خواهران مسجد سلیمان تا پایان عمر، شخصیتی بسیار استوار، ثابت و با تدبیر داشت و در عرصه‌های مختلف از جمله مدیریت همواره بسیار موفق عمل می‌کرد.

خانم داوودی از ستون های حوزه های علمیه خواهران بود

استاد حوزه‌های علمیه با بیان اینکه خانم داوودی از ستون‌های حوزه‌های علمیه خواهران بود خاطرنشان کرد: خانم داوودی بسیار مسئولیت پذیر بود، ایشان با مسئولیت‌پذیری که داشتند توانست به وظایف مادری و همسری و همچنین امور اجرایی و مدیریتی در حوزه‌های علمیه به خوبی عمل کنند.

وی با بیان اینکه ایشان نسبت به بیت‌المال بسیار حساس بودند ادامه داد: خانم داوودی عمر بابرکت خود را در راه اعتلای حوزه های علمیه صرف نمود و مجاهدت‌های بسیار زیادی کرد و قطعا پاداش این خدمات را خواهد گرفت. 

مدیر حوزه های علمیه خواهران با اشاره به محوریت آموزش و اهمیت آن در حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: تحول در حوزه های علمیه خواهران بر اساس و مبتنی بر محتوا و آموزش است چراکه آموزش صحیح موجب می‌شود تا خروجی ما طلبه هایی با قدرت تولید علم و دانش و حل مسائل مختلف باشند. 

حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، با تأکید بر مدیریت دانش در حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: توانایی و قابلیت های مختلف بانوان طلبه از آموزش آغاز می‌شود، آموزش برای طلبه های خواهر مانند مثال فتح المبین  است تا به عرصه های مختلف فرهنگی و علمی ورود پیدا کنند و موثر واقع شوند. 

حجت الاسلام و المسلمین فاضل توانایی تداوم راه خانم داوودی را دارد

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های خالصانه خانم داوودی عنوان کرد: پس از بررسی‌های و پیگیری‌هایی بسیار زیاد تصمیم گرفته شد که در این دوره از توانایی‌هایی حجت‌الإسلام والمسلمین مجتبی فاضل در معاونت آموزش بهره ببریم و این مسئولیت سنگین را به ایشان بسپاریم و اعتقاد دارم که ایشان توانایی تداوم راه خانم داوودی را دارند و به همین دلیل نیز از واگذاری این مسئولیت مهم به حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل احساس آرامش دارم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: امیدوارم که معاون آموزش در زمان مناسب مجموعه انتظاراتی که در این بخش وجود دارد را رهبری کند و همچنین از زحمات کارکنان بخش آموزش تشکر می‌کنم و امیدوارم که همکاری ثمربخشی با حجت‌الإسلام والمسلمین فاضل داشته باشند. 

حجت‌الإسلام والمسلمین بهجت‌پور در پایان گفت: فعالیت‌های ما در حوزه‌های علمیه خواهران باید به‌گونه‌ای باشد که استعدادهای درخشان وارد حوزه‌های علمیه شوند و شرایط تحصیل به‌گونه‌ای باشد تا عطش و میل کسب علم و دانش در حوزه افزایش پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha