شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب مدرسه فاطمه الزهرا

حوزه/ طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا(س) توس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تحت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان این روزها به ارائه خدمت اجتماعی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، طلاب همیشه در عرصه های مختلف، در خط مقدم خدمت رسانی به مردم پیش قدم بوده اند که البته این امر، جزء وظایف ذاتی حوزه های علمیه بوده است و این بار نیز به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا، اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) توس در صحنه خدمت رسانی حاضرند.

طلاب خواهر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) توس به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تحت قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان این روزها به ارائه خدمت اجتماعی می پردازند و تلاش و همت مضاعف دارند تا با یاری خداوند و مدد اهل بیت(ع) بتوان در سایه همدلی مردم بر این ویروس غلبه کرد.

در همین راستا طلاب خواهر این مدرسه با نیات صادقانه و خالصانه خود در طول مدت شیوع این بیماری، نسبت به تهیه و توزیع بسته های مواد غذایی و اقلام بهداشتی در میان خانواده های نیازمند از یکسو و همچنین تهیه و توزیع بیش از ۱۲۰۰ ماسک جهت اهداء به خانواده های محروم در حاشیه شهر از سوی دیگر اقدام نموده و خوش درخشیده اند.  

همچنین «پرداخت وام قرض الحسنه به خانواده های آسیب دیده از این بحران» و «ارائه کمک نقدی به هلال احمر» به همراه «آموزش و یادگیری مباحث بهداشتی به طلاب جهادی جهت اعزام به روستاها» از دیگر اقداماتی است که این بلندهمتان دنبال کرده اند تا به هموطنان خود براساس رسالات طلبگی شان کمک نموده باشند.

شایان ذکر است؛ در طول این مدت، به دلیل تعطیلی دروس حضوری حوزه و استمرار درس و بحث در فضای مجازی با قوت و قدرت بیش از گذشته، طلاب خواهر این مدرسه فعالیت های فرهنگی خود را نیز در بستر مجازی پیگیری و دنبال نموده اند که برگزاری مسابقات فرهنگی بین طلاب، پاسخگویی به احکام، شبهات روز و مشاوره های تلفنی توسط اساتید به همراه بارگذاری صوت، کلیپ و مباحث اخلاقی در عرصه های فرهنگی از جمله آن هاست که با تلاش تلاشگران خدوم مدرسه این فعالیت ها ادامه خواهد داشت تا طلاب از دروس خود در این مدت عقب نمانند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha