جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 894224
۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
معارفه

حوزه / در مراسمی سرهنگ پاسدار کریم اکبری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان معرفی و از تلاش های سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان، عصر امروز با حضور فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، فرماندار کاشان، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس و سایر مسئولان، در سالن شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار کریم اکبری به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان معرفی و از تلاش های سرهنگ پاسدار مرتضی عمومهدی تقدیر شد.

علی اکبر مرتضایی، فرماندار کاشان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های فرمانده سابق سپاه کاشان، اظهار داشت: به لطف خدا و با پشتکار سرهنگ مرتضی عمومهدی ناحیه مقاومت بسیج کاشان بدنه محکم، مقاوم، آگاه و دلسوز را به خود دیده است و حضور فرمانده جدید سپاه کاشان را نیز به فال نیک می گیریم.

فرماندار کاشان با اشاره به سابقه خدمات فرمانده جدید سپاه کاشان، افزود: با شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان تورهای ایست و کنترل را در ورودی شهرها و روستاها ایجاد شد تا از ورود خودرو و افراد غیربومی به منطقه کاشان جلوگیری به عمل آید.

سید جواد ساداتی‌نژاد نیز در این مراسم ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: از تمامی مسئولان و عواملی که در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال تلاش کردند، تشکر می کنم و برای همه افراد توفیق روزافزون را دارم.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس با تقدیر و تشکر از اقدامات سرهنگ مرتضی عمومهدی، افزود: اگر کاشان در موضوع کرونا به خوبی عمل کرد، به دلیل حضور مردم بود، به نحوی که هر هیئت و پایگاه بسیج ما همانند یک پایگاه پدافند غیرعامل عمل کرد.

سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان هم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه کاشان، ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز اظهار داشت: منطقه کاشان نیز مدتی با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کند و تمامی مسئولان برای شکست این ویروس عزم خود را جزم کردند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا شرایطی را ایجاد کرد تا شکرگزار نعمت های خداوند شدیم، افزود: وحدت و انسجام یکی از آزمایش هایی بود که به واسطه ویروس کرونا نظام مقدس جمهوری از این امتحانات موفق و سربلند بیرون آمد اما در متمدن ترین کشورها اقلام بهداشتی نایاب شده و این موضوع به یک معضل تبدیل شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جلال مالدار IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    سلام من سال ۶۶ __۶۷ در اندیمشک لشکر ۲۱ امام رضا(ع) بودم یه گروه سرود از کاشان اومدن اونجا سرپرستشون پاسداری بود به نام محمد حواد الکن .دوست دارم بدونم زنده است یا نه؟ اک گه شماره ای ازشون دارید برام بفرستید جانباز فرهنگی .برادرم هم از سرداران سپاه هست از معاونین سردار قالیباف در لشکر ۵ نصر
  • سید ابوالفضل مداحی نژاد IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    0 0
    سلام سپاهیان عزیز
  • مجتبی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
    0 0
    خداجون بااجازت سلام فرماندهی سپاه کاشان رو ازجانب خدا و منه هیچ مجتبی تبریک میگم ب همه دنیا غلامم ونوکرتم خدا و اقای کریم اکبری خدا نگهداره همه و شما کوچولودم براهمیشه