جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 894271
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
پویش

حوزه/ پویش ملی «باهم حالمون خوبه» برای مدیریت اوقات فراغت خانواده‌ها در ایام خانه‌نشینی راه­‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پویش ملی «باهم حالمون خوبه» به همت تشکل‎ها و مراکز فرهنگی سراسر کشور و با حمایت سازمان تبلیغات اسلامی برای مدیریت اوقات فراغت خانواده ‎ها در ایام خانه ‎نشینی، راه­‎اندازی شده است.

این روزها اوقات فراغت به واسطه حفظ سلامتی و در خانه ماندن خانواده­‎ها، نمود بیشتری پیدا کرده و اغلب خانواده‎ها کمتر از مهارت لازم در این حوزه برخوردار هستند.

پویش ملی «باهم حالمون خوبه» تلاش می­‌کند تا به بهانه شرکت در چالش‌های طراحی شده در فضای مجازی، علاوه بر آموزش و تقویت نشاط خانوادگی از آسیب‎ها و تنش‌های احتمالی این روزها خانواده‌ها جلوگیری کند.

چالش‌های طراحی شده برای این پویش عبارتند از #تیم_خانواده_ما، #جزیره_اندیشه، #وقت_خوب_بازی، #روی_ماه_خدا و #فاز_مثبت که به خانواده‌ها در عرصه فعالیت‌های دسته جمعی، کتابخوانی، بازی‌های خانوادگی، نیایش و ... پیشنهادهای کاربردی در این ایام ارائه می‌دهد.

تیزر اولین چالش این پویش یعنی «تیم خانواده ما» این روزها در شبکه‌های اجتماعی و سیمای جمهوری اسلامی در حال پخش است و از خانواده‎­ها خواسته می­‏‎شود از همکاری­‌های خانوادگی خود مثل آشپزی مشارکتی، نظافت منزل به صورت دسته­‌جمعی، تغییر چیدمان منزل به صورت گروهی و ... عکس بگیرند و با دو هشتگ #باهم_حالمون_خوبه و #تیم_خانواده_ما در اینستاگرام منتشر کنند. هر هفته یک خانواده برنده این چالش می‌­شود.

برای اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در این کار دسته جمعی می‌توانید به صفحه اینستاگرام یا سایت این پویش به نشانی bahamhalemonkhobe.com سر بزنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیر RO ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۸
    0 0
    من ازخوزستان هستم باورکنیدالان دوروزپول نداریم که حتی نون بخریم شماروبه امام رضایه کمکی کنید