پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کارگر امام جمعه آبدان

حوزه/ امام جمعه آبدان گفت: جاهایی در آبدان سراغ دارم که شش ماه است، آب در حال هدر رفتن است و متأسفانه مسئولان شانه خالی می‌کنند و هر کدام، این مشکلات را به دیگری اختصاص می‌دهند.

حجت الاسلام محمود کارگر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با اشاره به اینکه در بخش آبدان مشکلات متعددی وجود دارد، اظهار داشت: اکثر کوچه‌ها در آبدان هنوز آسفالت نشده و انتظار داریم مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی ضمن انتقاد از مسئولان آبفا، افزود: جاهایی در آبدان سراغ دارم که شش ماه است، آب در حال هدر رفتن است و متأسفانه مسئولان شانه خالی می‌کنند و هر کدام، این مشکلات را به دیگری اختصاص می‌دهند.

امام جمعه آبدان ببان داشت: با توجه به کمبود آب در کشور و رسیدن به فصل تابستان به خاطر افزایش مصرف رسیدگی به این امور بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه حدود ۵ ماه قبل در بحث فرسودگی شبکه‌های آب این مسئله را بیان کردم، گفت: الحمدلله مسئولان همکاری کردند و مشکل آب کوچه شهید فلاحی را اصلاح کردند و به دلیل فرسوده بودن لوله‌های آب در مکان‌های دیگر آنها را اصلاح کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام کارگر ادامه داد: متأسفانه مشکل فرسودگی شبکه آب رسانی در آبدان بسیار زیاد است و مرتباً باید تعویض شوند و در این باب در صورت پیگیری برخی ادارات و مجموعه‌ها کارشان را به درستی انجام می‌دهند و مردم از عملکرد آنها راضی هستند.

وی به مسئله مبلمان شهری اشاره و خاطرنشان کرد: زمانی که پیگیر مسائل زیربنایی و زیرساختی شهر و مسئله توسعه مبلمان شهری هستیم یکی از مشکلاتی که با آن رو به رو می‌شویم مسئله بودجه است و بحث نداشتن بودجه یک معضل دیگری است که قابل قبول نیست. ما در یک منطقه اقتصادی نزدیک عسلویه هستیم باز هم عوارض آلایندگی به شهر ما تخصیص نمی‌دهند.

امام جمعه آبدان ضمن گلایه از مسئولان بیان داشت: چرا چیزی که متعلق به شهرستان دَیِّر است، جای دورتر اختصاص بدهند، فرض را بگیریم چرا عوارض عسلویه را به شهر بوشهر اختصاص می‌دهند، چرا به شهرستان دَیِر اختصاص داده نشود و این جای سؤال دارد که حتماً مسئولان دلیلی دارند.

کارگر اضافه کرد: متأسفانه امسال عوارض آلایندگی به شهرستان دَیر اختصاص داده نشده و ما از مسئولان استان گلایه مند هستیم و باید این مسئله برای سال آینده حل شود، با توجه به اینکه، قبل از این که این اتفاق رخ بدهد امامان جمعه در خبرگزاری‌ها این حرف را گوشزد کردند.

وی افزود: این مسئله قابل پذیرش نیست و اگر قرار باشد شهر و بخش آبدان و همچنین شهرستان دیر توسعه پیدا کند لازمه‌اش این است که از همین بودجه آلایندگی مقداری هم به ما تزریق شود که اینجا هم رشد کند.

امام جمعه آبدان افزود: متأسفانه آبدان از یک پارک بانوان برخوردار نیست که خانم ها بتوانند در آرامش و آسایش از آن استفاده کنند و در کنار این مسئله پارک‌هایی در سطح شهر داریم که خیلی از وسایلشان فرسوده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha