جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ شهردار قم با صدور پیامی درگذشت ناگهانی مرحوم سیدمحمدحسین موسوی خادم رسانه‌ای کریمه اهل بیت(س) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی درگذشت ناگهانی مرحوم سیدمحمدحسین موسوی را به بازماندگان تسلیت گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی مرحوم سیدمحمدحسین موسوی خادم رسانه‌ای شهر قم موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

در برهه کنونی نقش رسانه و اطلاع‌رسانی بر هیچ‌کس پویشیده نبوده و جهاد خادمان رسانه‌ای در کنار کادر درمانی و پزشکی حرکتی مقدس و مخلصانه در راستای حفظ سلامتی جامعه است. آنچه در روزهای اخیر جامعه ما را درگیر کرده به نوعی جنگی بوده که پیروزی در آن نیازمند یک همت و تلاش جمعی و جهاد از سوی مدیران و مسئولان گرفته تا کادر پزشکی و پرستاری و رسانه‌ها و اصناف و اقشار مختلف مردم بوده تا بتوان با آگاهی و تلاش بی‌وقفه و مقاومت از آن گذر کرد.

‌بی‌شک پس از کادر پزشکی و درمانی، آنچه که کمک کرده کشور بحران حساس و خطرناک کروناویروس را زمین‌گیر کرده و کنترل کند، جهاد و تلاش جامعه خستگی‌ناپذیر رسانه‌ای است تا ضمن آگاهی بخشی به جامعه در خصوص راه‌های پیشگیری و مقابله، بستر اطلاع‌رسانی دقیق تصمیمات را فراهم کرده و گامی اثربخش در مسیر تحقق شعار «در خانه بمانیم» برداشتند.

در این مسیر، متاسفانه یکی از این خادمان رسانه‌ای مخلص که تیم مدیریت شهری را در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی‌ به جامعه همراهی می‌کرد، مرحوم سیدمحمدحسین موسوی در اثر سانحه در حین مستندسازی اقدامات پیشگیری و مقابله با کرونا جان خود را از دست داد.

احسان این خادم رسانه‌ای کریمه اهل بیت(س) مشمول آیه شریفه «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ» است چرا که این خادم مخلص هم‌تراز خادمان درمانی، در راستای مقابله با بلای کروناویروس گام برداشت و متاسفانه طی این سانحه، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم مرحوم سیدمحمدحسین موسوی خادم رسانه‌ای کریمه اهل بیت(س) تسلیت عرض نموده و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان ایشان، برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز، صبر مسألت می نمایم.

سید مرتضی سقاییان نژاد

شهردار قم

۱۷ فروردین ماه۱۳۹۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha