جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 894362
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱
افطار در مصر

حوزه/ بنا به اعلام وزارت رسانه مصر در ماه رمضان امسال افطاری دادن در مساجد مصر ممنوع است و خیّرین می‌توانند هزینۀ افطاری را با کارت اعتباری و بسته‌های غذایی به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه، بنا به اعلام وزارت اوقاف مصر در ماه رمضان پیش رو پهن کردن سفرۀ افطاری در مساجد ممنوع بوده و نباید در مساجد و مراکز وابسته، ضیافت افطار برگزار شود. خیّرین و مؤسسات خیریّه و کسانی که سال‌های گذشته در مساجد سفرۀ افطار پهن می‌کرده‌اند نیز می‌توانند امسال، پیش از ماه رمضان به صورت نقدی یا در قالب بسته‌های غذایی به فقرا و نیازمندان کمک کنند، به ویژه اینکه کمک نقدی برای فقرا سودمندتر بوده و بهتر می‌توانند از آن استفاده کنند و کرامتشان نیز حفظ می‌شود.

همچنین وزارت اوقاف مصر به همه خیریّه‌ها و گروه‌های وابسته به اوقاف اعلام کرده که با رعایت موازین قانونی همۀ مبالغ باید در کارت اعتباری واریز شده و به دست نیازمندان رسانده شود و امسال برای رعایت مسائل بهداشتی و سلامت افراد جامعه، هیچ روش کمک‌رسانی دیگری مجاز نیست.

در ادامه، وزارت اوقاف مصر تأکید کرده که این اطلاع‌رسانی زودهنگام به این دلیل است که هیچکس از کسانی که سال‌های گذشته برای برگزاری سفرۀ افطار از خیّرین پول و کمک جمع آوری می‌کردند، امسال با هدف برگزاری و انداختن سفرۀ افطار پول جمع نکنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha