جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یمن 2

حوزه/ وزارت آموزش عالی یمن برای احتیاط و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یمن اعلام کرد: کلاس های درس حضوری دانشگاه ها تا بعد از عید فطر تعطیل است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی در دولت نجات ملی یمن اعلام کرد؛ اقداماتی که مربوط به مسائل علمی و پژوهشی و آزمایشگاهی در دانشگاه ها است به دلیل احتیاط و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در یمن به تعویق خواهدافتاد و ادامه این فعالیت ها به بعد از عید فطر موکول شد.  

بر اساس گزارش خبرگزاری "سبأنت" ، این وزارت خانه در قالب یک نشست که به ریاست دکتر علی شرف الدین معاون وزیر آموزش عالی و تحقیقات علمی برگزار شد، تصویب کرد که کمیته تخصصی جهت بررسی برنامه ها ارسال شده برخی از دانشگاه ها و ایجاد ساز وکار مناسب برای آموزش الکترونیکی تشکیل شود.

بر اساس این گزارش ، در این نشست؛ از دانشگاه های یمنی خواسته شد تا در دوره تعطیلی مراکز علمی و تحقیقی که مصوبه شماره ۲۱ این وزارت در سال ۲۰۲۰ است  ارتباطات دانشگاه ها با یکدیگر و دانشجویان تقویت شود و درس های ارائه شده به دانشجویان مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد  و به جای حضور فیزیکی دانشجویان و سخنرانی و کنفرانس های حضوری آنها در کلاس درس آموزش الکترونیکی جایگزین شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha